søndag den 5. september 2010

Hængesofa

Sidste efterår købte jeg en Hængesofa i Brugsen - det passede med mine gennem et par år opsparede bonuspenge. Man kan spørge sig selv, hvordan jeg kunne gøre det - i betragtning af vore ikke ret gode erfaringer med køb i Brugsen.
Ifølge brugsforvirringen skulle den kunne samles på 20 minutter af én mand - den mand kunne jeg godt tænke mig at møde . . . . Han bor i hvert tilfælde ikke her på matriklen
DH havde forgæves forsøgt at samle den, så da DS kom hjem, var A-opgaven lørdag at få den samlet . . . .
Det tog et par timer for 2 mand og lidt mig at samle den - men nu står den på morgenterrassen - og forhåbentlig bryder den ikke sammen, før vi har haft lidt glæde af den.
Mor og søn indvier den her . . . .
Hængesofaen er udsolgt i Brugsen, men de har stadig hynder, og dem ville jeg jo gerne have - men hvorfor pokker sætter de da ikke prisen ned, så de kan komme af med dem???
Kender de ikke til godt købmandsskab ?????

Ingen kommentarer: