søndag den 18. juli 2010

matriklen

Der sker ikke så meget her på matriklen i øjeblikket.
Jeg har gang i gennemgang/sortering af ting og sager i soveværelset - og papirer efter min fru moder (det er vist tid!).
I morges, før det blev alt for varmt, fik jeg slebet døren og de 4 store vinduer til gårdspladsen (mod øst)
- uha!! de trængte, men det var også for 2 år siden, at jeg havde planlagt at male dem - OG købte maling!! når solen om lidt er væk, skal jeg have fundet en farveløs træbeskyttelse frem og have "for"malet de bare steder - og så må jeg få malet i morgen.
DH er ved at rydde det sidste stykke af køkkenhaven, der skal plantes vinterporrer!
Hvis nogen skulle undre sig over, hvordan Claus Dalby er kommet under strikkeblogs - så er forklaringen, at jeg gerne vil følge med, når der kommer nye indlæg - også om have . . .

Ingen kommentarer: