onsdag den 21. juli 2010

maling

Mandag fik jeg jo slebet alt løst maling af hoveddør og de 4 vinduer til gårdspladsen/øst. Det var der, det trængte mest. Tirsdag morgen kiggede DH og jeg på malingen, og jeg forklarede, at de bare steder først skulle grundes med klar træbeskyttelse - og han lovede at klare det, mens jeg var Vestens Bedste i børnehaven - nu er der jo sommerferie og ikke så mange børn - så man skal måske kalde mig alles bedste om tirsdagen . . . . Jeg var hjemme igen lidt før 12 og fik mig da noget af et chok!!!
Der var malet sort på de bare steder - og hele døren . . . .
Da jeg kiggede nærmere på dåsen med maling, stod der da også - sammen med transparent - ibenholt!!! Man undrer sig måske over, at det virker mørkt - men konen sagde, det var den maling, og så bliver den naturligtvis brugt . . . Mens jeg var til strikcafé om eftermiddagen nåede DH at overmale de 2 vinduer til stuen - og da jeg kom hjem, kastede jeg mig fluks over døren og min elskede blå bænk - og det blev da meget pænt . . . Da jeg malede køkkendøren sidste år, fik den 2 gange - og det vil nok også pynte her . . . I dag har DH et sent frokostmøde i haven - og ca. kl. 18 kommer et tysk par på coachsurfing - de skal have mad, sove, morgenmad - og så forlader de os igen i morgen formiddag. Det er første gang, vi bliver besøgt på den måde - det bliver spændende.

Ingen kommentarer: