søndag den 9. maj 2010

Strik-in i Basselund

Lørdag den 1. maj havde Connie inviteret til strik-in i Basselund. DH kørte mig til Lone på Lavendelgården og vi kørte sammen til Basselund- 45 min ad snoede veje . . . .
Vi var der allesammen - selv Sus, som ellers var forhindret . . . ja, ja - det trækker . . .
Connie havde mange mønstre, som Lone var fordybet i lææænge . . .

Sus havde noget DunLin, som hun ikke kunne strikke af - og havde spurgt, om jeg ville overtage det? Jeg medbragte den vest, jeg strikkede julen 2008 i Indien. Jeg var så bange for, at den ikke skulle blive stor nok - og så blev den for stor!! Jeg kunne heller ikke forlige mig med krave m.m. - så jeg mente, den kunne blive udbetaling for DunLin - men den var også for stor til Sus, derimod passede den Anja perfekt, så den rejste med hende hjem til Egernsund :-)
Til gengæld strikkede Anja på en bluse, som bliver for stor til hende (minus 60+ kg kan jo ses) - så det bliver Connies bluse, når den er færdig.
Vi havde en utroligt hyggelig dag - dejlige hjemmebagte boller og dejlig salat (jeg nåede lige at fortælle, at jeg ikke kan tåle rød peber, så der var også salat til mig) DH hentede mig ca. 17.30 og så gik turen hjemad - ca. 20 ankom vi til matriklen - jeg kørte hele vejen, det kunne jeg ligesågodt - så Ole Lukøje var der med søvnsprøjten, og jeg sov fjernsyn til sengetid . . . .

Ingen kommentarer: