søndag den 16. august 2009

strik!! - zigZag og Mini for Voksne - samt varmestuestrik

For et stykke tid siden blev jeg færdig med min første Mini for Voksne - strikket i Løve Zeta, 100% silke, hvor jeg var heldig lige at finde 3 passende knapper i min mors knappekasse
Meget tid er brugt på strømper til hjemløse. Jeg modtog 5 nøgler á 100 g gråt sokkegarn - og med tilføjelse af mine rester er det foreløbig blevet til 5 par sokker i str. 45-47!!
Men så tog jeg mig sammen og fik strikket ærmerne på min 3. ZigZag fra Marianne Isagers Strik A la Carte - denne gang strikket i
pink bomuld fra Brugsen - den skal jeg nok også blive glad for

Indimellem blev det også til 3 halsdisser til piger på krisecentre - jeg er lidt - meget - irriteret over de mange smånøgler, der ligger overalt - så jeg er "nødt til" at bruge af det . . .

Ingen kommentarer: