fredag den 2. marts 2012

strikket i Bangladesh

Amalie og mor kom på besøg for at hente gaverne, vi havde købt til dem i Aaron, Bangladesh - til Amalie en 2-delt kjole med pling-pling, et ophæng, håndbroderet med elefant m.m. - samt en håndbroderet taske/toilettaske til mor Tine
Amalie har her lagt hoved til den ene af elefanthuerne, jeg viste i et tidligere indlæg
Jeg teststrikkede denne pigekjole - og manglede blot sammensyning af ærmer og under ærmer - samt knappekanterne
Kjolen bliver hentet i eftermiddag i Kirkens Korshær Genbrugs Butik i Strøby Egede, når jeg har vagt - så i nat - efter patchwork møde fik jeg hidkaldt Monterings-Aage - og kjolen var færdig ved 1-tiden . . . strikket i Rasmilla Yndlingsgarn bomuld/uld - på pind nr. 3½ i str. 1-2 år - modellen er rigtig sød - farven Muskat - ikke min yndlingsfarve - jeg har ligesom opbrugt min kvote af brunt og orange ;o)

Ingen kommentarer: