mandag den 19. marts 2012

lidt mere færdigt babystrik

Sidste uge kunne man flere dage synge: "nu er dagen fuld af sol" - og det blev udnyttet - både mandag og onsdag til at få revet løse grene og blade sammen. Mandag havde gårdspladsen første prioritet, jeg gik "bare lige lidt ud" - men det blev til et par timer - og jeg må konstatere, at det blev til mange gange, hvor jeg ikke var helt bevidst om, hvordan jeg lige placerede foden/anklen - så der var efterfølgende "pay-back" tid. Anklen gør ondt hele tiden - men dette var mere . . .
Onsdag eftermiddag fik gemalen startet havetraktoren og sat traileren bag - og så blev der revet sammen, mestendels birkegrene - og jeg fik klippet den ene kæmpegræs ned - atter kunne jeg mærke ankelen - det er bare "så træls"
Cornus Mas står med påskegule knopper
Jeg fik dog også strikket trøje og hue færdig til Gittes nyeste barnebarn - atter vendestrik trøjen fra drops - og nu i str. 3 måneder - forhåbentlig får Isabella brugt den, før hun vokser ud af den.

Ingen kommentarer: