onsdag den 14. marts 2012

I dag er det bloggens fødselsdag

I dag er det 4 år og 700 indlæg siden, jeg lavede mig første indlæg på bloggen - og selvom jeg ikke synes, at der sker så meget - så er det dog blevet til mange oplevelser, glæder og sorger, syning og ikke mindst strik, i den tid.

I går oplevede jeg noget nyt. Jeg var i den lokale biograf, men også i GRAN TEATRO DEL LICEU i Barcelona,
hvor vi direkte transmitteret så Puccinis La Boheme. Det var en dejlig aften, næsten som at være der selv. Dog ville jeg have foretrukket, at vi hele tiden kunne se hele scenen (uden udvalgte nærbilleder) - så havde det været fuldendt. Der bliver sendt opera 1 gang om måneden, og det er ikke sidste gang, jeg deltager. Jeg kan lige tilføje, at der var totalt udsolgt, så det er absolut en succes - godt for Stevns

1 kommentar:

PJs Lapperier sagde ...

Hipp Hipp Hurrrraaaa...på BLOGGENS FÖDELSEDAG!!!!