lørdag den 22. januar 2011

RosQuilterne

Onsdag var der møde i RosQuilterne - aftenens emne var "sy et armbånd". Jeg var af den overbevisning, at jeg - belært af sidste vinter - ikke havde meldt mig til noget her efter jul - men det havde jeg LOL - vi fik udleveret et sykit til dette armbånd. Jeg var dog ikke rigtigt indstillet på at sy det - så det kom med hjem . . Maria syede lukkekant på denne beige quilt - den er blevet rigtig fin,
quiltet på maskine med broderisøm.
Birthe viste denne færdige wholecloth quilt frem - startet for 10+ år siden, og da hun for nyligt opdagede, at det påtegnede mønster var ved at blegne helt væk, så skyndte hun sig at få quiltet færdig.

Jeg blev næsten færdig med den ene ende af AnnAKa løberen - der mangler lige ansigtet - og bånd på pakkerne - og så skal jeg i gang med den anden ende - de forskellige dele ligger parat, lige til at stryge på - mon ikke jeg kan blive færdig til jul ;o)

Ingen kommentarer: