mandag den 17. januar 2011

Nordens Venedig?

nej, den titel har Stockholm jo forlængst bemægtiget sig - men vandveje, det har vi da bestemt på Stevns . . . .
Så meget, at jeg frygter, at der vil blive brug for omkørsel - udenom den indre cityring i vores by . . .
Derfor besluttede jeg mig for, da jeg kom hjem fra mandagsindkøbene og alligevel var iført støvler m.m., at gøre noget ved vores bagindkørsel
Den midterste del var nogenlunde, men der var en stor bunke i hver ende - og is!!! jeg startede ved gårdspladsen og fik kæmpet mig igennem
- og så ned til vejen - og det var jo en helt anden sag - her har snerydningen hældt store mængder af sne ind på matriklen - den var godt nok sej!!! men nu kan såvel vores rare post-dame som andre køre ind
Dooley var ude at kigge på
- det samme alle fårene - snebunker har sat det elektriske hegn totalt ud af drift - og nysgerrige, det er de jo . . . .
DH kom til og ved fælles hjælp blev isbræmmen hakket i stykker, så vandet også fra bageste indkørsel kan komme væk
Nu mangler det bare, at vi får mere sne - og det gør vi jo nok, men så kommer det da ikke ovenpå bunkerne . . . .

Ingen kommentarer: