torsdag den 6. januar 2011

fødselsdag

Så fejres der atter fødselsdag på matriklen, men jeg kan ikke vise billede af flaget hejst. Da vi stod op var der sne og blæst, og DH nægtede at hejse det, Dana skrev forøvrigt på facebook, at hendes datter siger, at man har været sød, når det sner på ens fødselsdag, når det er vinter - så jeg har sandelig været sød!!!
så i stedet kan jeg så vise et billede af den lagkage, jeg har bagt i løbet af dagen - afbrudt af dejlige telefonsamtaler fra Bornholm, Store-Heddinge, Frederikshavn, Bangladesh, Møn o.a. Flødeskummet må vente til senere, hvor der forhåbentlig kommer gæster - hvis de ellers tør vove sig ud på vejene og hertil
Allerede sidste mandag fik jeg den første gave, men pakkede den ind igen, så det atter kunne være en overraskelse - denne clutch med pling/pling fra Bangladesh
DH havde hørt vejrudsigten var også på forkant og havde i går købt disse skønne roser



fra strikkepigerne Anja, Connie, Lone, Pia og Sus ankom en pakke i tirsdags, men jeg åbnede først i dag ;o)
foruden det meget charmerende katte-kort var den ønskede taske til KnitPro, dertil en ny 150 cm wire, spidser str. 7 samt maskeholder og pinde til snoninger (mon det er en fin hentydning til, at jeg bør strikke snoninger i fremtiden . . . ) - og
oven i købet var der en grande pose the, hvid the, grøn the og Havtorn - den som Sus havde med i sommerhus, skøn! og posen er så stor, at jeg har til resten af mine dage . . . .
Midt på eftermiddagen kom denne buket fra blomsterbutikken i Karise - og på kortet stod, at den var fra Usha og Søren - fantastisk buket blomster - så nu er der da virkelig kommet blomster til matriklen . . . . så er det godt at have vaser.

Ingen kommentarer: