torsdag den 4. februar 2010

Trinity Shawlette

Så har jeg fået vasket og blogget mit (første??) Trinity Shawlette
det ligger her på sengen i gavlværelset
Selve sjalet er strikket i Opal - men da jeg ikke mente, det blev helt stort nok - så er kanten strikket af sokkegarn fra Brugsen.
Et meget let sjal at strikke - engelsk opskrift - men der strikkes efter diagram . . . .
I morges efter morgenopgaverne var der lige tid (læs ro) til at strikke en enkelt pind på mit Islandske sjal - det gik stille og roligt derud af - indtil jeg var næsten ved enden og tænkte, den der gule maskemarkør - sidder den ikke i den forkerte side - men det gjorde den ikke - jeg havde ikke tændt lys, og havde så heller ikke set, at det skulle have været en vrang-pind og ikke mønsterpind . . . . . Så er der jo kun een vej: strikke tilbage - og det er noget bøvl - forhåbentlig har jeg lært af det - tjaaa . . . . .

Ingen kommentarer: