tirsdag den 16. september 2008

FLS og pigebluse med vingeærmer

sommerblusen til Kaya i Odense er forlængst færdig - men endelig blevet vasket og sendt lørdag den 13. september - forhåbentlig passer den både Kaya og mor.

Det går derudaf med FLS - billedet er uforudset dårligt - den er faktisk meget mørk lilla - jeg har haft fordelt maskerne på 2 rundpinde nr. 5 - og den ser ud til at komme til at passe. Jeg har travlt med at blive færdig, for årets strikkefestival nærmer sig med storskridt - og jeg skulle da også gerne have fat i min længe stilleliggende Super Karla - Derforuden er jeg blevet fristet til at deltage i "Strik for din Syge Moster" og har modtaget mørk lilla garn til en vest. Hvis der på nuværende tidspunkt stadig er nogen, der er i tvivl om efterårets farve - ja så er det bl.a. lilla :-)

På opfordring af min søn har jeg oprettet min profil på facebook - så kan jeg se hans og Ushas billeder :-) - hvad er der lige i vejen med webshots o.lign. ??? - nåh, men når han siger det, så må jeg jo gøre det!! Det sjove er, at jeg p.t. med sikkerhed ved, at jeg har 8 venner - og det er jo ikke så ringe endda!! - jeg fandt så også et fantastisk billede - og efterfølgende flere af et Revontuli-shawl - jeg fandt opskriften - og ved hjælp af venner har jeg den nu også på dansk - så må vi se, hvad strikkefestivallen bringer af garnfristelser.

Ingen kommentarer: