fredag den 5. september 2008

EngelBee Reunion Denmark 2008

I et øjebliks kådhed - da vi var samlet til 2006 Reunion i Canada - foreslog jeg, at næste reunion kunne være i Danmark i 2008 - der var jo lææænge til. Lidet anede jeg at tiden derimellem ville blive så meget anderledes, og at der ville komme så mange oplevelser og opgaver, men, men, men så lige pludselig nærmede tiden sig. Jeg havde planlagt, at det skulle være fra onsdagen før Dansk Patchwork Forenings årlige Træf - og til onsdagen efter, således at vi kunne besøge det.
Da jeg inviterede der tilbage i foråret 2006, var der mere end 30 medlemmer af gruppen, der begejstret meldte sig - så jeg bestilte 5 hytter i Rødvig Ferieby samt Tipi'en. Men jo nærmere, vi kom, jo flere afbud kom der også - og vi endte med kun at være 7 deltagere - til gengæld havde vi det rigtigt hyggeligt - og oplevede meget.

Ingen kommentarer: