tirsdag den 16. september 2008

Farvning af mere stof, garn og silketråd

Ifm. EngelBee Reunion farvede vi fredag den 29. august stoffer med de remedier, Kjersti medbragte oppe fra Norge.
Farverne skulle kunne holde sig 5-7 dage derefter, så næste fredag - den 5. september (torsdag var jeg lidt på arbejde) fik jeg farvet lidt mere stof, noget mere silkegarn til broderi samt nogle silkebånd. - og farverne holdt sig endnu

Silkebåndene blev indkøbt for rigtigt mange år siden - fælleskøb på QuiltSkandinavia


Jeg har forsøgt mig udi at lægge båndene i 2 forskellige farver, så der blev variegated - nu må vi se, hvad det kan blive til.

Jeg har brugt noget af stoffet til endnu et Healing Hearth - knapt
har vi fået gode nyheder ovenpå operation i Canada, før endnu en søster er ramt - men det er jo en arvelig sygdom. Hjerteblokken er den samme - fundet i seneste Quiltemagasin - jeg fik ikke lige fotograferet det første.

Derudover har jeg modtaget
- og sendt en efterårspakke/Autumn - 6 pakker, hvert passende til hvert bogstav i Autumn

A = Assembling golden pins
U = Used Quilt Magazine
T = Tea bought in Sri Lanka / Ceylon
U = Useful things for decorating Crazy Patchwork
M = Mints – in a tin to be used with sewing things
N = New style Lady Bug Bath & Shower Gel

Ingen kommentarer: