onsdag den 20. marts 2013

- og det skulle være forår . . .


Tirsdag aften var der generalforsamling i Foreningen NORDEN Stevns Lokalafdeling - i Haarlev. Om morgenen trodsede jeg snefygningen og var i børnehaven om formiddagen, og hvor der var mulighed for fygning, var det lidt af en opgave at komme igennem, men alligevel kørte jeg om eftermiddagen til StrikCafé, hvor der imidlertid kun var 2 foruden mig ;o( Da jeg kørte hjemad, virkede det, som om der slet ikke var ryddet, men det ser jo godt ud, at sekretæren deltager, så jeg måtte bagatellisere vejene for gemalen (som skulle være dirigent)

Vi skulle have formanden og et medlem med fra Store-Heddinge - og så gik det ellers med besvær over Klippinge til Haarlev.
Der var genvalg for de, der ønskede det - og derefter et meget inspirerende foredrag af Peter Fjerring, som i den grad brænder for Nordisk samarbejde inkl. venskabsbyer.
Onsdag morgen var der så ingen tvivl - vi var indesneet, og gemalen måtte bruge god tid til at grave sig igennem snemasserne ind til fårene.
Viktoria har her vovet sig gennem snemasserne til madskålen . . .
Jeg havde glædet mig til Dresden Plate i forskellige variationer hos RosQuilterne i aften
- men det blev så TV og strik fra sofaen . . .

Ingen kommentarer: