mandag den 11. marts 2013

Karin Østergaard

 

Allerede for et år siden annoncerede Jane og Hanne, at Karin Østergaard ville komme til RosQuilterne og undervise lørdag den 2. marts - og vi har glædet os til det siden.
Det var et fantastisk dejligt kursus
Fredag måtte jeg dog "kaste håndklædet i ringen" - jeg var simpelthen stadig så træt efter hjemkomsten
skrev til Maria - og hun accepterede at komme efter mig - og køre for een gangs skyld
 Vi startede med kaffe og franskbrød og Karin gav en fyldig introduktion - og så var det bare om at vælge sykit -
Jeg valgte først kornblomsterne - og kom ret langt - og derefter de kloge fyre, som jeg startede på - de sidste er håndapplikation - det bliver hyggeligt.Jeg står på venteliste til endnu et kursus med Karin i Køge i september - forhåbentlig kommer jeg med . . . .

1 kommentar:

patch 9 sagde ...

Ja, det er skønne kurser,Håber du kommer med på det næste kursus også. Jeg var så heldig at komme med, til NQT i Ålborg.
Den kornblomst er skøn også fyrene.
syhilsner Esther