onsdag den 9. marts 2011

Hannes i Faxe

Torsdag i sidste uge kom Hannes på sit halvårlige besøg i Æblehaven, Faxe. Jeg havde atter aftalt af følges med Vibeke, så hun kom til mig ved 10-tiden (efter at have nydt en del af det stevnske landskab på vejen LOL)
Vi havde ikke tid til kaffe men gik straks i gang med at starte en blog til Vibeke - det lykkedes med lidt besvær . . . .
Ingen af os skulle jo have noget stof, men jeg fik investeret i en ny dåse lim, nåle med langt øje, limstifter - og så også lige 3-4 stykker stof. Jeg vidste i baghovedet, at jeg skulle have noget prikket stof, men først dag jeg kom hjem, kom jeg i tanker om, at det var grønprikket, jeg skulle have købt . . . . Hanne Kludekoner var atter med - og demonstrerede, hvordan man kan sy årets puttetæppeblok på papir - jeg gjorde min "pligt" og købte mønstret, og måske lykkes det i år - for tidligere års blokke, der skulle syes over pap og i cm, har ikke rigtigt appelleret til mig.
Vi fik snakket en hel del med en masse forskellige bekendter, inden vi vendte Vibekes bil mod nord.
En hyggelig dag i godt selskab!

Ingen kommentarer: