torsdag den 3. februar 2011

Sunshine Award


For nogen tid siden - ret lang tid siden faktisk - modtog jeg fra Kjersti en Sunshine Award
The Sunshine Award is passed on "to bloggers who have influenced you with their positive outlook and creativity" - jeg er meget beæret!

Here are the guidelines for those nominated:
  1. Save the image above and post in your own blog
  2. Pass the award on to 12 fellow bloggers
  3. Link to the nominees
  4. Let nominees know they have won this award by commenting on their blog
  5. Share the love and link to the person from whom you received the award

Det er svært at vælge blandt de uhyre mange bloggere, jeg følger.
Jeg har udvalgt nogle få, som jeg håber, du vil have lige så stor fornøjelse af, som jeg har.

I tilfældig orden følger nu dem jeg tildeler denne Sunshine Award

Tag tid til at nyde de forskellige blogs. Please take some time to enjoy these blogs.

4 kommentarer:

laila sagde ...

Tak for "awarden", den er jeg rigtig glad for. Jeg glæder mig altid til at kigge ind og se, om nogen skulle have fundet noget nyt og spændende.
Thanks for the award, which I'm very happy to receive. I always look forward to enter "blog-live" and find new and exciting things.

Unknown sagde ...

Kære LiseLotte
Sikken glad jeg blev i dag for din hilsen ;-)
...og beæret.

KH Siffe

Lavendel sagde ...

Tusind tak - er meget glad for den, men for nogen tid siden besluttede jeg mig til ikke at modtage awards - jeg kan simpelt hen ikke vælge, når den skal videre...:-(

Bedstes Patchwork sagde ...

Jeg vil gerne sige tusind tak for Awarden du sendte mig, men jeg har for længe siden haft en uheldig oplevelse omkring en award og besluttede dengang at jeg ikke ville kunne sende sådan en videre, fordi man aldrig kan vide hvordan modtageren tager imod.
Men tusind tak for den søde tanke at sende til mig og jeg vil fremadrettet kigge med på din blog ;o)