onsdag den 9. februar 2011

søndagstur

En veninde i Gedser havde "dømt" mig til en handling - og søndag startede jeg hjemmefra ved 9-tiden.
Jeg kørte lige via Guldborgsundtunnel til Toreby Kirke - denne dejlige røde, Lollandske kirke . . . .
Sneen overraskede os jo før jul, så vi ikke kom på kirkegården - men nu er der gravpynt på familiegravstedet


Jeg ankom til Gedser godt 11 - og efter en kop kaffe gik jeg i gang med at pakke de 2 medbragte kasser
I mellemtiden havde Bitten sat frokost frem - og derefter var der tid til at kagle og sy

Bitten havde syet et par fine tasker
- og 2 quilts med månedsblokke fra butik himmelblå - dem fik jeg dog ikke taget billeder af

Jeg var hjemme ved 19-tiden - godt, at jeg lørdag havde lavet fyldte pandekager, der var lige til at varme.
Manden i huset lå stadig i 2 stole med sin dyne og sov nærmest i døgndrift

Ingen kommentarer: