lørdag den 5. december 2009

udflugt til Lolland - og Falster

Torsdag den 3. december (en mindedag i familien) kørte vi til Lolland. DH var lige ude hos Charlotte og blive klippet kl. 10.30
Vi kørte til Flintinge Kirke - den dejlige røde kirke, som en køvenhavner fik kalket hvid.

Graveren havde pyntet til jul, og det var meget nydeligt. Vi medbragte 3 kranse - en til DHs bedsteforældre, DHs forældre - og en til Christian, som ville have blevet 39 år den 17. december . . . .

Efter kirkegården kørte vi en tur omkring Flintinge og Vesterhavegaard - og så til Føtex, hvor vi fik frokost - og kiggede på toiletterne.
Jeg kørte stadig - og jeg ved sørme ikke, hvad der skete, men bilen tog øjensynligt overtaget og kørte til Sørup og En Bente Ting. Jens har - længe tiltrængt - renoveret køkkenet - og nu har Perle havudstig!! - ikke mange hunde har den luksus . . .

Jeg fik købt noget volumenvlies med lim - og termofilt til grydelapper . . . Som altid er Bentes emballage spændende - her er det reklamer fra stoffirma, der er syet til en pose . . .

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Liselotete.
Jeg ser du har været i Budapest. Jeg skal derned i januar. Er meget interesseret i Patchwork. Fandt du butikker med patchwork dernede?
Hilsen Kirsten Fra Fyn