tirsdag den 15. december 2009

julehygge i Sct. Georgs Gildet

Mandag den 7. december skulle der julehygges i Spejderhytten. Søndag havde vi været hos naboen og købt vores juletræ, som vi medbragte. Det blev pyntet med kugler og lys - og Per havde lavet ranker af Magasin-brochure (!)
Vi skulle endvidere medbringe kartofler - så DH gravede op og jeg skrællede ca. 75 kartofler . . .
DH var med på den ugentlige mandag før kl. 10 indkøbsturne (under protest) - men Mazdaen skulle bruges til transport af juletræet - og skulle så også have billig(ere) benzin på. Jeg begrænsede mig til indkøb i Netto, Brugsen og Spar - og vi var hjemme efter en time . . .
Jeg var i haven og klippe noget forskelligt stedsegrønt til bordet - der var alt, alt for meget - men det var fordelt, inden vi kørte hjem igen.
Bordkortene var ordsprog - den ene del på tallerknen - den anden blev trukket.
Vi skulle hver medbringe en gave til kr. 30 - men da det ikke var skrevet på sedlen, glemte jeg det - øvvv!!! Jeg måtte så lige finde på noget og den ene gave blev syet - 2 JingJang hjerter
Jeg var naturligvis ikke så heldig at beholde bare en pakke - men jeg vandt i jule-rebus.
En hyggelig aften med godt indhold og dejlige deltagere!!

Ingen kommentarer: