søndag den 1. november 2009

Fellowship Day 2009

Nu skulle man jo tro, at week-end'ens oplevelser havde taget "pippet" fra mig - men sådan er det ikke - vi skulle jo fejre Fellowship Day i Sct. Georgs Gildet/Gøngernes Distrikt.
Distriktsledelsen havde bestemt, at i år skulle det være i Vordingborg - og vores DIS havde fundet ud af, at vi kunne være i Café E.M.M.A. - kommunens kantine. De senere år har der ikke været stor tilslutning, så derfor havde jeg det lidt som Mimi Jakobsen - kunne ikke få armene ned - jeg modtog ikke mindre end 85 tilmeldeldinger!! - så mandagen gik med printning af program og sange - samt deltagerlister - men det er jo skønt, når der er tilslutning!!
I foråret havde DH og jeg i Ældresagen hørt et foredrag af tidligere skoleinspektør i hhv. Hellested og Hellested/Boestofteskolen - Gunnar Christensen, Køge, hvor han fortalte om sin pilgrimstur "i Frans af Assissis fodspor - og jeg kontaktede ham efterfølgende og fik en aftale. Caféen kunne servere italiensk mad - så vi GIM'ere slap for det. Det var atter et spændende foredrag, som jo ikke blev ringere af, at Gunnar selv havde været spejder i 15 år - og der mødt 3 gode venner: rygsæk, underlag og sovepose . . .

Ingen kommentarer: