onsdag den 10. juni 2009

Tøse-runden og Red Barnets tombola

Lørdag den 6. juni 2009 var det dagen for den 19. Tøse-Runde - et af verdens største kvinde motionsløb på ca. 111 km.

Red Barnet Køge Lokalforening's Tombola blev sat op fra kl. 9, og lige fra åbningen var den godt besøgt og vi havde travlt med at sælge lodder og udlevere de mange fine gevinster - der var god brug for sandsækkene i blæsevejret
"hovedgevinsten" må vist siges at være denne gitar, som blev vundet af en ung pige fra København.

Jeg havde vagten fra kl.12-kl.14, men kørte hjemmefra kl. 11, idet jeg berettiget havde forudset kø i hele Køge, før jeg endelig fandt en P-plads - og jeg blev der til lidt i kl. 16, hvor jeg var nødt til at køre hjem for at klæde om til festmiddag på Stevns Træffet.

Indtægten var meget tilfredsstillende - og går til en af de 3 Red Barnet klubber på vestkysten af Grønland - vi koncentrerer os om den nordligste, Sirius i Qaanaak

Ingen kommentarer: