mandag den 22. juni 2009

Patchwork og strik

Lørdag den 13. juni 2009 var det international strik i offentlighed dag - og jeg kunne ikke bestemme mig for, om jeg ville rejse til Floras Kaffebar - eller køre til Strikkestedet i Hvidovre Centret

Jeg havde også sakset et indlæg i Dagbladet om, at der ville være noget i nærheden af Herfølge - men, men, men - jeg var også alene hjemme, hvilket sker sjældent - så jeg blev hjemme og fik færdigsyet endnu en kaffe-brik - der er sendt til Claudia i Tyskland, som fyldte 50 år den 19. juni - og fik også lavet nogle hjerte-strikkemarkører til en hemmelig ven - noget forsinket i anledning af Valentine Day - men bedre sent end aldrig, ikk'

- og ikke mindst fik jeg kigget på den RR, der har ligget længst og ventet på endnu en blok - det blev et applikeret æbletræ med lyserøde - franske knuder - blomster - og med hvide og gule franske knuder ved foden - som anemoner og erantis.

Jeg æælsker nærmest at sy franske knuder - har egentlig altid gjort det - og så er det jo lige med at benytte sig af chancen

Ingen kommentarer: