torsdag den 11. juni 2009

endelig sy-vejr - sakseetui

endelig blev det sy-vejr :-)
I går var jeg i haven indtil kl. 14.30, hvor jeg skulle gøre mig klar til at køre til byen for hårklipning. Jeg fik renset mellem fliserne på den store terrasse - igen, igen - og vi fik endelig flyttet en hortensia og plantet 40-kroners Rhododendron'en i stedet.
I dag fik jeg så fejet sand over hele terrassen i det håb, at det vil holde ukrudtet bare lidt tilbage - jeg nåede at rense mellem fliserne på 1/3 af køkken terrassen, før regnen for alvor startede ved 11-tiden - det betød så, at jeg kunne gå på loftet og sy - det blev til dette sakse-etui, som er del af en meget forsinket fødselsdaggave - såvel den som en anden, der skulle til samme land blev pakket og er klar til at blive sendt i morgen - 2 flueben på min to-do-liste - skønt.

Ingen kommentarer: