søndag den 27. juli 2008

Sommerhus

Mandag kørte vi i styrtregn mod Fyn - vi (læs DH) planlagde egentlig at køre kl. 13, men jeg fik ikke lige nusset mig færdig, pludselig var der en hel del ting, der liiiige skulle gøres - og i sidste øjeblik opdagede jeg, at jeg søndag kun havde ordnet ribs'ene - og stikkelsbærrene lå stadig og ventede på nipning, pakning og frys - der blev også 2 kg af dem!!! - så klokken blev 14.30, før vi kom afsted. Jeg havde puttet GPS'en over i Mazdaen og ville følge anvisningerne mod Tørresø - det blev dog lidt vidtløftigt - men jeg fik da genset Risingeskolen, hvor jeg gik fra 1-5 klasse, fordi vi i første klasse boede på Kærmindevej. Den gang var der marker - det er der ikke mere!!!!
Via Bredstegade, hvor Rikke, Silje, Kaya og Ted bor indtil de flytter i eget hus, kom vi til Tørresø, hvor vi landede så sent, at der var dømt afslapning!!

Ingen kommentarer: