onsdag den 30. juli 2008

Bryllups quilt


Syvejr eller ej - i dag skulle det være!!!

Jeg startede langsomt op - jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har siddet ved symaskinen - havde næsten abstinenser :-)
Jeg syede lige skulderpuder i 3 nykøbte bluser og lagde et par sorte Misha buxer op - de har vist ligget i snart et år - og så gik jeg i gang med at skære - fryseren i grovkøkkenet, som har det med at blive overfyldt med post, papirer med mere, var blevet ryddet i løbet af week-end'en, så skærepladen var fundet!! Nyt blad i skærehjulet - og så deru'a' - Først sagde Søren, at vi blev 25 - derefter at der kom 18 gæster - så jeg må hellere være på den sikre side og lave rigeligt. Der skal nogle med lys midte og nogle med mørk midte - og her ses guirlanderne - hvor der er syet trekanter på 3 af siderne - Albert undrer sig såre over det - han har jo heller aldrig oplevet jul og juletræ i dette hus - for sidste år var han alene (med de øvrige misser) - i huset, mens vi var hos Søren i Male', Maldiverne.

- og så lige et par billeder af Søs, Albert og (skrækkelige) Emil - Søs er mor til Albert, som blev født foråret 2007 som indekat og enebarn - og har frygter intet. Emil derimod er tilløbende og er ikke meget for at blive kælet - kun hvis der er ost i luften.

Ingen kommentarer: