fredag den 11. juli 2008

Red Barnet Koloni

I den forløbne uge - uge 28 - har jeg atter i år stået for en koloni for danske børn, udvalgt af Red Barnet. 15 børn i alderen 7-11 år var inviteret, Marianne fra Red Barnet havde "overbooket" med en, og da jeg hørte, at Patrick, som har været med før, var på venteliste - så måtte jeg jo sige, at om der er 16 eller 17 børn gør jo ikke den store forskel. Der var 8 piger og 9 drenge - og yderligere 30 drenge var på venteliste!!

De var alle nogle meget søde børn, som naturligvis ikke var meget for at sove om aftenen, men ellers opførte sig næsten exemplarisk. I går begyndte det atter pludseligt at regne, og da jeg havde 2 snore fulde med håndklæder og badebukser - fik jeg fart på for at redde så meget som muligt - det fik en af børnene til at udbryde med stor undren "Hun kan godt nok bevæge sig hurtigt, og så i hendes alder" - jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg lige skal modtage den :-) her ser vi Gert og undertegnede i gyngen - lavet af 3 stykker flagstang.

Ingen kommentarer: