tirsdag den 15. oktober 2013

SøndagsPatchwork

Søndag den 13. oktober holdt vi for 6. gang SøndagsPatchwork i Lille-Heddinge Forsamlingshus
Jeg ankom kl. 9, Harry havde torsdag aften stillet borde op og lagt ledninger ud, så der manglede bare affaldsbøtter. Ja, og så skulle der lige stilles strygejern og -brædt op (det fra Ikea til kr. 35)
En Bente Ting kom med masser af fristelser, og en af deltagerne klagede over, at hun ikke vidste det (læs: havde ikke den stor pung med) Vi havde sat grænsen ved 35 deltagere, men noget gik galt - og der var 39 deltagere. Der var travlhed i køkkenet med at smøre madder - sidste gang kunne vi udfylde et skema med ønsker - og Birthe havde lavet sedler, så det lettede lidt på det. Jeg fik æg og rejer, dyrlægens natmad og roast beef
- næste gang nøjes jeg med 2 stykker ;o)
Søstrene skar firkanter på AccuQuilten - der var show-and-tell
 - og først og fremmest hygge overalt,
om man så syede i hånden eller på maskine. Jeg fik skåret 6 hanke af cowboybukser til de 4 tasker, jeg har gang i - men atter måtte jeg køre - og passe min vagt i Café Stevnen fra 14-17. Da jeg kom retur var mange kørt, men resten fik kylling med kartofler, brun sovs, agurkesalat og revne gulerødder med rosiner. Vi har fastsat datoen for næste gang til 2. februar 2014, og vi har allerede 35 deltagere tilmeldt . . . .

Ingen kommentarer: