tirsdag den 15. oktober 2013

Patchwork i Frederikssund

Søndag den 6. oktober startede sæsonen i Frederikssund, det er 1 søndag om måneden fra 9.30 til 16, jeg måtte dog køre ved 13-tiden for at passe min vagt i Café Stevnen fra 14-17. Jeg havde bagt kage fredag og bragt til Stevnen, så det var på plads ;o)
 Gitte viste quilts med cirkler, hvilket minde mig om, at jeg faktisk også har en PHD med den teknik - måske skal jeg se at få den færdig quiltet . . . .
Der blev vist en række glade quilts - det er nok det, der skal til, når humøret skal højnes . . . .
Jeg fik skåret en del 1,5" strimler af stof, jeg købte hos En Bente Ting, da Bente fejrede 60-års fødselsdag. jeg vil sy en quilt, bestående af 25-patch - stribede blokke - samt ensfarvede blokke - de sidste er det planen, at jeg vil håndquilte

Det er længe side - adskillige år - siden, jeg sidst for alvor håndquiltede, og jeg føler nu, at jeg TRÆNGER til at quilte i hånden . . . . .
måske bliver det det nye yoga LOL

Ingen kommentarer: