tirsdag den 15. oktober 2013

RosQuilterne

 Onsdag startede min sæson i RosQuilterne - jeg fik syet det sidste af lukkekanten på min Mile-a-Minute. Jeg tror, at det var i 2003, at vi mødtes hos Anita i kælderen og alle syede den teknik, hvor man kan bruge overskydende blokke og rester - alt syes sammen til store stykke, hvoraf man så skærer blokke - i mit tilfælde er de 6". Jeg har så sat dem sammen med noget brunt - det ligger hen i det uvisse, hvorfor jeg i sin tid valgte den farve - for min kvote af brunt og orange var allerede den gang opbrugt . . . .
Toppen har så ligget indtil sidste forrige vinter, hvor jeg fik samlet til sandwich - og den blev quiltet i Gittes sommerhus.
RosQuilterne havde kursus med Bodil Gardner - og Lisbeth havde frembragt dette dejlige billede.
Torsdag aften var der det månedlige møde i Klintekongen Quiltere - og jeg fandt mine haveengle frem igen og fik broderet lidt på det.

Ingen kommentarer: