tirsdag den 15. oktober 2013

70-års fødselsdag på Højeruplund

Lørdag var vi inviteret til 70-års fødselsdag kl. 13 på Højeruplund
Jeg fik indviet en af de kjoler, hvor jeg købte det håndbroderede stof og fik syet kjole i Calcutta - og jeg havde en dejlig oplevelse, da jeg fandt ud af, at jeg kunne have mine "pæne" sko med hæl på - hele dagen . . . . måske er der stadig håb om, at jeg kan komme til at "ligne en dame" igen ;o)
Menuen var forret buffet med rejer, laks og tunmussé - alt sammen dejligt - derefter kødbuffet med flere salater - og efter en "stræk-benene" pause var der kaffe og buffet med tærter og is.
 Gaverbordet indeholdt denne "natdragt" men også gaven samt denne buket fra Y's Men's Club Stevns
Klokken 19 var der aftensmad: leverposteg, frikadeller med surt samt rullepølse - alt sammen lækkert - et lækkert punktum for forpagteren, som slutter ved udgangen af året - så er det spændende,
hvem der tager opgaven som forpagter herefter - der er masser af muligheder 
- bare kom til mig, jeg er fuld af idéer til, hvordan man får "kunder i biksen"

Ingen kommentarer: