onsdag den 11. juli 2012

WWOOFere

I 2010 læste jeg på Lavendels blog, at hun havde besøg/hjælp af en WWOOFer - og jeg meldte mig på listen
Sidste år lå jeg jo med benet i vejret, så da var det ikke muligt - men i år har vi haft mange henvendelser
Først kom dog en henvendelse fra Frankrig: Anne og Charlotte ville gerne komme fra 9. juli til 22. juli - også da jeg fortalte dem, at så skulle de rense fårestien ;o( - og gemalen glædede sig - fruen i huset er jo stadig ikke så sikker på benene - især ikke på ujævnt underlag - hvis hun så nogensinde bliver det . . .
Fredag havde gemalen kørt vore cykler til eftersyn hos cykelsmeden i Store-Heddinge - og hentede dem igen mandag - imod en yderst rimelig betaling.
Det viste sig så at være en god ting - for vi besluttede, at - for at Thyra og de små kunne få lidt ro omkring sig - så holdt pigerne fri i dag - og efter formiddagens afslapning, lånte de cyklerne og tog på tur til Stevns Klint, Stevns Fyr, Kridtbrud - og Store-Heddinge - og de nåede hjem - næsten - før regnen startede igen

1 kommentar:

patch 9 sagde ...

Det lyder da dejligt med sådan et par unge hjælpere.
Jeg håber for jer, at Thyra arter sig og tage sit afkom til sig.
Hilsen Esther