onsdag den 11. juli 2012

Angler's Loop - sort of . . . .

 Mandag blev jeg færdig med min version af Angler's Loop - Jeg havde set strømperne på en eller anden blog - og er lidt hooked på snoninger p.t., så jeg gik i gang 28. juni, da vi var i sommerhuset
men, men, men - jeg havde medbragt 2 forskellige farver - så den ene strømpe måtte jeg starte på igen
Garnet var Mayflower med Aloe Vera fra SuperBest
- men snoningerne på bagsiden kunne dels ikke ses, når jeg strikkede på dem . . .
dels kunne man så heller ikke se dem i det farveskiftende garn - så jeg vil absolut forsøge at strikke dem igen - i ensfarvet garn
Begge strikket på lang rundpind 2½

Forsiden er glatstrikket med asymetriske ret/vrang striber.
Absolut et par lækre sokker, jeg vil glæde mig over at bruge.
Af resten af garnet strikker jeg sokker i str. 25-26 til Gittes barnebarn Villads - forhåbentlig kommer de til at passe ham - lidt underligt at strikke så små sokker ;o)

Ingen kommentarer: