søndag den 15. juli 2012

lørdag

 Lørdag havde pigerne planlagt en tur til København - så de var tidligt oppe, og jeg kørte dem først til SPAR efter billetter til Køge - kr. 112 for 2 returbilletter - horribel pris - i betragtning af en 24 timers billet i København med tog, metro og bus koster kr. 75 - dernæst til stationen med mange informationer om "what to do"
Næppe havde jeg sat mig til rette for at se mit yndlingsprogram What not to Wear, før telefonen ringede - og det var min kusine Lillian. Hun har i mange år boet i Australien og har besøgt Danmark hvert andet år. Sidste år flyttede hun dog i stedet fra Egleton nær Newcastle 1.500 km nordpå til Townsend, hvor hun bor nabo til sin ene søn. Nu er hun hjemme i Danmark i 3 måneder, og aftalen var, at hun skulle komme her et par dage - det blev så en lørdag eftermiddag!
Min fætter og hans kone var chauffører - og de skulle naturligvis lige kigge til lamserne - og Lillian skulle også kigge nærmere på hindbærene ;o)
Det betød så, at jeg søndag brugte mange timer på at fjerne brændenælderne i bedet . . . .

Ingen kommentarer: