lørdag den 4. februar 2012

dominotrøje for delvist dovne

I efteråret strikkede jeg en Dominotrøje for delvist dovne til Bente - strikkelønnen blev aftalt til, at jeg fik garn til at strikke en lignende til mig selv. Onsdag morgen satte jeg mig for en gang skyld ned til morgenmaden - og fik syet de sidste sømme sammen.
Trøjen blev vasket og lagt på sengen ovenpå - og planen var, at jeg ville have den på fredag i butikken
Der har været mange opgaver den forløbne uge,
Mandag: møde i Café Stevnen (hvor jeg blev referent, selvom jeg gjorde mit bedste for at dukke mig, Generalforsamling i Red Barnet Køge (hvor jeg i sidste øjeblik kom i tanker om, at der er noget, der hedder beretning)
Tirsdag: børnehave om formiddagen, StrikCafé om eftermiddagen - og generalforsamling i vandværket om aftenen.
Så strejkede jeg til gengæld både onsdag og torsdag . . . .
Fredag formiddag var der atter travlhed - jeg har fået tegnet en del stitchery over på muslin - og pakket i lynlåsposer - forberedt 6-kanter o.a. - jeg skulle jo ikke gerne komme til at kede mig de næste uger.
Fredag middag gik jeg så på loftet og hentede trøjen, gik ned ad trappen - klædte om - og VIPS - trøjen var forsvundet - panik, panik - men den var ikke at finde - så alternativ påklædning måtte findes . . . . Jeg fandt den så lørdag formiddag ved siden af stolen her ved computeren . . .

Ingen kommentarer: