tirsdag den 28. februar 2012

Gulshan 2 marked i Dhaka

Tirsdag kørte vi alle kl. 10.30 til Gulshan-2 marked, hvor vi på 1. sal fandt den skrædder, hvor Gert skulle have syet en ny habit. Jeg fandt noget stof, som jeg ville have syet bukser af (sammen med det grå, jeg havde medbragt - og som jeg købte for lææænge siden på Maldiverne).
Vi gik videre til en butik, hvor DIL anbefalede at få syet tunikaer. Skrædderen var dog ikke i butikken den dag, så vi måtte komme igen næste dag. Jeg havde medbragt stof, købt for 3 år siden i Indien, til 4 tunikaer. Butikkerne er ikke store, og ligger tæt ved siden af hinanden
1. sal er mestendels beklædning/stof/skræddere, medens underetagen har diverse køkken- og bolig butikker







Ved siden af var der salg af grøntsager i massevis samt
adskillige butikker med porcelæn og krystal
chaufføren sætter os af ved indgangen - parkerer bilen derefter og venter så på, at vi kommer tilbage, åbner dørene for os og lægger eventuelle pakker i bagagerummet.

Ingen kommentarer: