lørdag den 6. august 2011

forsinkede fødselsdagsgaver

Mandag fik jeg skåret af de stoffer, jeg var på loftet efter.
Igennem de mange år, jeg har været medlem af fødselsdagsgruppe 2 fra QuiltSkandinavia, har jeg adskillige gange været forsinket - men i år slog jeg alle rekorder - og jeg havde 2 i Finland, der har ventet længe på deres gave.
Kun Britt-Marie havde fremsendt ønsker, så forhåbentlig kan også Siw bruge det samme - under alle omstændigheder blev pakkerne ens
3 forskellige stoffer samt en lille sy-pung, håndbroderet med "juveler" fra Bangladesh - den kan lige indeholde tråd, nåle, fingerbøl og måske en lille saks, så jeg synes selv, at den er nærmest uundværlig.
På vej til genoptræning blev bilen nærmest fyld med pakker, som blev afleveret i Brugsen på vejen hjem: Der var de 2 pakker til Finland, 1 pakke til farmor Anne med babytrøje, hue og halstørklæde, en stor pakke med garn til hhv. Fyn og Gråsten - og endelig en låne patchwork bogpakke.
Det giver en dejlig følelse indeni, når man igen har klaret noget!
Tirsdag ankom også garnet fra Netgarn: hhv. rødt og lilla Opal til vendestriktrøjer til begge farmor/Annes piger.

Ingen kommentarer: