mandag den 30. maj 2011

og hvordan er så livet nu . . .

Livet er blevet besværligt, alene at humpe med gangstativet til toilettet og tilbage er næsten uovervindeligt og bevirker, at jeg er træt, træt, træt
DH har stillet stole næsten overalt i huset, så jeg kan holde et lille hvil
Denne skønne buket med de mest vidunderlige roser havde Torill med til mig fra Red Barnet - og de klarede tombolaen ifm. Tøserunden med fint resultat - uden mig . . . .
Vi kan ikke længere se fjernsyn i sommerhuset, så heldigvis havde jeg medbragt Leif Davidsens Min Broders Vogter - den blev læst de første dag på sygehus i hhv. Odense og Køge - og derefter blev den byttet ud med Paganini Kontrakten, som jeg blev færdig med lige før
Derefter bliver det nok endnu en Leif Davidsen På udkig efter Hemmingway.
Der blev strikket en del i Køge på Skyggen - og jeg mangler nu blot at tage op til den nederste kant

Ingen kommentarer: