søndag den 14. december 2008

Winter swap m.m.

Jeg har på det sidste haft så travlt med at få "rent bord", dvs få alle de ting sendt, som jeg manglede - og især en fødselsdagsgave var meeeeget forsinket - men det er lykkes.

I går kom et tykt brev til mig fra Wilma i Holland - og jeg undrede mig meget over at modtage et brev lige nu - måske havde jeg allerede meldt mig på birthday swappen og gaven var sendt allerede nu, så jeg kunne tage den med til Indien - det kunne jeg dog ikke huske - så op med kuverten - og stor forundring!!
I al den travlhed havde jeg da helt glemt, at også jeg skulle modtage winterswap!! Der var:
W = Winter snowman pencil
I = Irrestistable fabric for Christmas
N = Nice Guardian Angel
T = to hang my Christmas Cards pins
E = Extra serviettes for my Christmas table
R = Red and Green Snowman Bag

Ingen kommentarer: