mandag den 8. december 2008

patchwork - sort of

Min dårlige samvittighed rørte på sig - og jeg fik færdigsyet 2 projekter

Claudia i Tyskland har færdigsyet sin Civil War Diary quilt - efter ROSEMARY YOUNGS bog. Claudia er en meget dygtig quilter, og meget hurtig, men var nervøs for at applikere - og så gjorde jeg det igen!! sagde - det kan jeg da gøre - selvom jeg ikke er nogen expert i applique - har dog lavet lidt :-)
2 dage senere ankom mønster og stof - og det lå så bare der . . . . . men nu er den færdig og sendt til sit fremtidige hjem - Claudia må så selv tegne øjne, næse og mund på hende. Desværre et ret udvisket foto.

Det næste projekt - som jeg også lige kom til at sige, at jeg gerne ville deltage i, var en stocking game, hvor vi hver skulle sy en julesok - forsyne den med 5 gaver og sende til en-eller-anden langt herfra

Jeg besluttede hurtigt, at jeg ville redworksy denne engel fra bogen Hobbyideer af Kristin Langebraaten, fik den også hurtigt syet - manglede så liiige monteringen - men nu er også den færdig og på vej.
Herefter skal jeg lige have pakket 6 ting sammen, som hver starter med første bogstav i Winter og sende det langt væk - det må blive i morgen :-)

Ingen kommentarer: