søndag den 25. maj 2008

Strik-in hos Olga i Ishøj

Vi var 6, der havde meldt os - men de 2 kunne øjensynligt ikke finde, hvor Olga bor, men vi 5 hyggede os gevaldigt fra kl. 13.30 med kaffe, the, boller, kager og slik


Her ser vi Olga, værtinden, og Lise fra Ringsted. Lise var i gang med at hækle en babytrøje - Olga strikker hynder til huset i hendes nyttehave,

her er så Valeria fra Rungsted, der er i gang med en sort/hvid cardigan fra Drops - sammen med Lise

- og Julie fra Ringsted, der strikker en fin trøje til sin datter på 1 år - påfuglemønster, p. 2,5 og merinould - sådan!!!

og mig? ja fotografen er jo aldrig med på billeder, men jeg fremviste min SuperKarla, hvor jeg skal i gang med firkant nr. 19 - min færdige Bitte/Etta, som lige skal vaskes - og det igangværende stikketøj - sommerbluse fra Karen Noe i bomuld og hør.

- og så lige et billede af min Magnolia Susan - og Klematis Montana'en, der nu vokser langt, langt op i vandgranen.

og så lige lidt sørgeligt. Gert var så glad for sin nye Ginge havetraktor, som vi købte i Superbrugsen, Store-Heddinge. Glemt var problemerne omkring levering - der var lovet træk - det var der ikke. Der var lovet, at den var samlet, når vi fik den - det var den ikke - men så fik vi den bragt hjem og samlet - og så kørte den så også

- meget kort tid. Gert opdagede, at den lækkede olie på ladegulvet, hidkaldte vores smed, som kunne konstatere, at det var en alvorlig samlingsfejl. Brugsuddeleren blev kontaktet, Hårlev Maskinforretning hentede den fredag - og vi må så vente på, at vi får den igen - derfor er græsset ikke nyslået under Magnolien - surt!!!!!

Ingen kommentarer: