fredag den 30. august 2013

Turen gik til Wien

 Så blev det endelig tid til at tage på bustur med Sct. Georgs Gildet og Stoffer - denne gang til Wien - jeg har glædet mig meget, især fordi jeg jo i 2011 gik glip af Prag, da jeg var en "falden kvinde"
Vi skulle nå færgen fra Gedser kl. 7, så der var alarm kl. 02.30, afgang hjemmefra kl. 03.30 først til Fakse, hvor Jan stod på, og så til Rønnede afkørslen, hvor der alligevel var opsamling - den oprindelige plan var Tappernøje pga. vejarbejde ved Rønnede, men jeg havde set torsdag, at det var overstået - så det blev heldigvis ændret. Vi var 8, der stod på her - og ialt 34 deltagere - dog desværre ikke alle gildebrødre. Vi havde - som de fleste - bestilt morgenmad til 90 kr/pers. - købte tobak (50 gr) til 37 kr/pk - mod 59,90 kr/pakke med 39 gram. Vi morede os over dette - meget kvindelige skib i Rostock havn, hvor vi ankom kl. 08.45. kl. 12-12.45 frokostpause og 27 gr.

Ingen kommentarer: