onsdag den 14. august 2013

sommerhus - igen

Tirsdag den 6. august kørte jeg atter til sommerhuset - mens gemalen "plejede" hosten derhjemme - jeg hyggede mig dog med disse 3 flyvefærdige svaleunger ;o)
Jeg havde "lidt" svinkeærinder i

Odense og ankom meget sidst på eftermiddagen, så jeg flyttede bare ind og læste og strikkede
Onsdag morgen gik jeg så i gang med at slå græs og samle hø og ukrudt i 3-4 sække til genbrugen
Onsdag eftermiddag kørte jeg til strik i Nr. Aaby hos Sus, og Bente og Connie deltog også.
 Sidste gang, jeg var i sommerhuset, fik jeg kontakt til en murer, som sammen med en tagdækker kom med fornuftige tilbud. Derfor fik jeg torsdag ryddet forskelligt nips og småting væk, så de kan komme i gang uge 33 eller 34. Der bliver lagt nyt tagpap på hele taget - og der bliver muret både inde og ude - Det bedste bliver dog, hvis det ikke længere regner ned hver vinter, så loftet falder ned.
Sidste væg bliver også muret, så mangler der blot væggen i stuen mod syd, men der kommer vel et år igen ;o)

Ingen kommentarer: