onsdag den 18. april 2012

Påskesøndag

uha - som tiden løber fra mig i denne tid, så jeg må tilbage i tiden ;o) 1. påskedag, 8. april (hvor min faster havde fødselsdag - derfor synger vi altid, at julen varer ikke til påske, for derimellem kommer faster - nå nej ikke i år LOL)
var vi inviteret til frokost på Møn - det sneede fra morgenstunden - men klarede op, før vi forlod matriklen lidt før kl. 11. Jeg valgte som altid (i hvert tilfælde i sol) den smukke vej langs Præstø fjord.
Lige nord for Marjatta (ved kirken) tabte gemalen sin lighter, og jeg benyttede lejligheden til at tage nogle billeder af himlen - skønt jeg ikke ligefrem er "himloman", så var himlen denne dag ualmindeligt smuk blå med hvide "vat"skyer
- og på skrænten så jeg årets første anemoner . . .
Det var dejligt med en fridag i godt selskab med dejlig mad - her midt i maleriet. Efterfølgende tog det næsten længere tid at få tingene på plads - nu mangler så bare resten af stuen . . . .

Ingen kommentarer: