fredag den 6. april 2012

Påske aktiviteter . . .

Det har trængt længe - for længe vil fruen mene - men på den 3½ time lange køretur søndag, blev der planlagt!!! DMI lovede koldere vejr i påsken - ja, måske endda sne og slud - så den enlige række kartofler, som blev lagt i køkkenhaven - får ikke naboer lige nu . . .
Efter en heftig diskussion fik vi onsdag fundet maling frem - og torsdag morgen gik jeg i gang med at rydde dagligstueafdelingen. Vi har ufatterligt mange ting - og ikke mindst bøger i min farfars bogskab - en stor posefuld blev kørt til genbrugspladsen, som heldigvis holdt åbent - ligeledes en stak videoer, som vi aldrig får set. Selvom jeg var i gang hele dagen, blev der ved med at være noget.
Fredag havde en ven til sønnen tilbudt at lave nogle reparationer i hans hus - vi kørte derop og fandt, at der havde været nogle - endog meget - ubudne gæster, som ikke alene havde smadret døren fra have til baghus (hvor der lige var sat ny lås i - og den holdt), men også havde smadret adskillige vinduer . . . Hjemme igen fik jeg det anmeldt til politiet - og kort tid efter måtte jeg så atter til huset for at tale med de 2 betjente, som mente, at det var drengestreger - ikke at det kan undre nogen, når man ser Stationsbygningen og andre bygninger, som unge mennesker, der øjensynligt har været uheldige med deres forældre, hygger sig med at smadre!!
Nå men, vi fik tømt, og gemalen gik i gang med at male loft - smart, at man kan se, hvor man er kommet til ;o) Jeg har vasket af og vasket af - Godt, at jeg skal i Kirkens Korshærs Genbrugs Butik i morgen - så jeg kan slappe lidt af.

Ingen kommentarer: