søndag den 11. september 2011

han har det ikke let

- den lokale formand for partiet "sure, gamle mænd" - og for at bevise det, kom han ind med disse billeder, hvor man kan se, at han har jo ret! Græsset skal jo slåes - og der står blankt vand i bunden af græsset på trekanten ved køkkenhave og fårefold
og ikke nok med det - hele køkkenhaven står under vand, så alt er ødelagt og råddent - surt, surt, surt! - og køkken haven er endda - efter stevnske forhold højt beliggende.
Den elendige havetraktor, som er skyld i hans dårlige forhold til SuperBrugsen måtte køre i første gear og lavede grimme spor - som han ellers plejer at brokke sig over, at andre tumper laver på det pæne græs.

BTW. så blev hans forhold til SuperBrugsen ikke bedre mandag, hvor han var i kiosken for at købe mandagstrøstere og tobak. Den sureste medarbejder fortalte ham, hvilken tobak han ville have, når han skulle have MacBarren - helt ærligt, han har røget det i 50 år, så han skulle nok vide - og da hun så heller ikke ville modtage hans kort, fordi der alligevel ikke var noget på det - så var det slut, og han viser sig ikke mere!!!! Nu er det jo sådan, at alle køb tæller i de forskellige niveauer, så kortet skal bruges hver eneste gang - også når der ikke er point på varerne.
Fredag kørte jeg bilen til genoptræning - gemalen var med som sikkerhed - for jeg var ikke sikker på, at jeg ville kunne køre hjem efter genoptræningen
- men DET KUNNE JEG!!!
At jeg så var dødtræt resten af dagen er en anden historie - og jeg må indse, at jeg må gøre noget for at få flere kræfter . . . .
Lørdag kørte jeg for første gang siden 21. maj - alene - op til byen og frisøren - og hjem igen YES!!!!! I AM BACK!!
- hvor er det skønt at være en fri kvinde igen ;o)

Ingen kommentarer: