søndag den 17. april 2011

en travl uge

Så kom vi endelig til EF dag - endelig fredag! som det hed, da jeg var "arbejdsramt" kun fra mandag til fredag.
Formiddag lavede jeg status over mit gotlandsgarn, for jeg havde uldpenge på kontoen hos Hjelholt, og de skulle gerne omsættes i fibre . . . . . Om eftermiddagen den sædvanlige vagt i Kirkens Korshær Genbrugs Butik i Strøby Egede - vi havde faktisk ret travlt, i forhold til at dette var en fredag midt i måneden - og salget blev pænt - rigtigt pænt faktisk - men det kommer man jo ikke sovende til, der skulle lige gøres en indsats overfor de kunder, der kiggede ind, men det gør jo også vagten sjovere . . . .
Jeg faldt lige over en overgangsjakke - dejlig grøn - og til en pris, der passer til pengepungen. Skjorten fra Dolce & Gabbana var desværre for lille til DH, så den må retur.


Om aftenen var jeg i biffen med et par veninder - Superclásico - og hvad kan jeg sige . . . . . . jeg havde levet lige så lykkeligt uden at se den - OK, der var adskillige steder, hvor vi grinte, men alt i alt lidt tynd . . . .

Ingen kommentarer: