søndag den 4. april 2010

Påskesøndag med syvejr

Påskelørdagaften fik jeg vasket det mintgrønne Noget der ligner og spændt det ud. Sjalet er ikke så stort, men større kunne det ikke blive, da Mohairgarnet fra Netto i Mint slap op her - men det er en pæn størrelse til tørklæde - og forhåbentlig bliver en på Hanne Marie Hjemmet glad for det.
Søndag morgen fik jeg strikket det første sorte færdigt - der er en gentagelse - og så afslutningsborten. Borten har jeg lavet lidt om på: I stedet for at slå 8 masker op og begynde med - så bruger jeg de yderste 8 masker på sjalet - det giver en pæn runding på sjalet.

Jeg har en tid syslet med papper - hvem skulle lige have troet det?? og det er nu blevet til 4 nålebreve med Pink Panter. Jeg fik selv et sådan af min gode veninde Bitten i Gedser - og jeg har været meget glad for det - passende størrelse lige til at tage med.
Formiddagen gik med at binde nogle løse ender - jeg fik pakket til SSB Sabine i Tyskland - det skulle have været hos hende til Valentine Day den 14. februar - nu er det snart på vej . . . .
I en hel del år har jeg været medlem af en fødselsdaggruppe på QuiltSkandinavia - i år er det gået helt galt med at få sendt i rette tid - men jeg fik skåret stoffer, fundet brodergarn frem og pakket til hhv. Denice i Finland, som havde fødselsdag den 29. marts

- og til Lotta i Sverige, som havde fødselsdag i februar - det er også næsten på vej
og minsanten også pakket og sendt en lille hilsen til Vivi, som nu bor henne i Ærø - mon hun bliver glad??

1 kommentar:

Vivi Aggergaard sagde ...

He he.. har lige set dit indlæg her... jo, du kan tro at jeg blev glad..rigtig meget...
1000 1000 tak...
Vivi